Alone at the Cinema!

Oj vad trött jag är… Klockan är knappast tio på natten, men jag vill bara gå och lägga mig.

 

Steg upp klockan 6.30, städade mitt rum och sen blev det lite frukost. Efter det körde jag till min pojk och vi for på bio. VI såg ”Green Lantern”… nja, jag har lite blandade känslor när det gäller filmen, men nu var det pojkvännens tur att välja film. Med det som absolut var roligast, var att vi hade hela biosalongen för oss själva! I Love It! Jag gillar inte när personerna börjar kommentera under filmens gång

 

Efter det åt vi Sushi… Jag älskar Sushi och Gyozas, det är maybe det bästa som finns, och vi åt inte lite heller. Känner mig fortfarande mätt.

Jag men det var nog allt för idag, nu blir det att hoppa under täcken… Men lite bilder först ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TJINGELIN!<3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! Extrem barnlängtan.. Snart blir jag lycklig!

Tack så jättejättemycket :D. Jag är så glad så nu har stenen från hjärtat släppt. nu vt jag att jag kan bli gravid och om det ej tar sig tills i vår så blir det göteborg och provrörsnefruktning. lite skrämmande, men ändå.. äntligen kommer min enda önskan bli uppfylld :D

2011-09-02 @ 23:57:16
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Helena

God morgon , God morgon :). Har varit i Stockholm några dagar o då passar det ju perfekt att jag vaknade tidigt idag så kan jag gå igenom de inlägg i din blogg som jag har missat denna veckan :) Kramar

2011-09-03 @ 06:54:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, sushi ser ju så himla gott ut, men har aldrig provat det tyvärr :/

Jag går samhälle, med inriktning ekonomi. Så är alltså en SPEIare som våran mentor säger ;)

Ha en bra helg! :)

2011-09-03 @ 12:54:38
URL: http://lisalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0