Some of the Innocents

Hej där… ska snart gå och lägga mig, är hur trött som helst.

 

Men först ville jag vise er två bilder på de här söta gatuhundar jag hittade här om dan. Jags minns att när jag bodde i Sverige såg jag inte en enda gatuhund, men här finns det massor av dem! Och jag kan aldrig låta bli av att prata med dem (det kanske låter lite tokigt, men jag älskar att prata med andra djur, växter eller bebisar som inte kan svara tillbaka xD) nää men jag gillar gatuhundar, även om de kan vara farliga, smutsiga och med sjukdomar.

 


 

 

 

 

Ja, nu ska jag sova! God Natt!

 

Tjingelin! <3



Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh, jag är precis som du när det gäller djur och framförallt hundar! Jag tycker så synd om de och det gör ont i hjärtat att inte kunna hjälpa de och ta hand om de alla!

Vilket stort hjärta du har som tar dig tid för de! Fler borde göra det! <3



(Svar: Eh... jag är duktig ibland, har slarvat ibland med plugget! Man får ta det i sin egen takt efter sin egen motivation annars lär man sig endå inget om man tvångs pluggar!



Det stämmer att min familj och min pojkvän och vänner är stort stöd nu när jag är sjuk, men min kille bor långt bort från mig och vi ses en gång i månaden som mest så det är lite trist.)

2011-09-09 @ 08:47:13
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Jättesöta hundar, så hemskt när de blir gatuhhundar :/.



SV: Haha ja de tär det som är farligt med surt godis xD. Åt en halv LÅDA (typ 1kg alltså) med sura röda flaskor en gång.. Fick massa blåsor i munnen då, haha, sen dess äter jag inte så måpnga xD.



Hopaps helgen blir bra!



Kramar

2011-09-09 @ 09:51:02
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0