PaintBall

Jag vet att jag hade lovat berätta om i fredags, men jag har varit alldeles för upptagen för att sitta vid dator… Och jag är fortfarande för upptagen, men jag ska visa upp lite bilder.

I fredags firade vi min lillebrorsas födelsedag, så vi for med honom och alla hans killkompisar från skolan till ett ställe där man kunde spela PAINTBALL. Det var skitkul, men gjorde så himla ont när man fick en av de där hårda bollarna. Jag fick ett sår på min hand och axeln.

 

Sen var jag med pojkvännen och åt kinesisk mat.  Hur gott som helst!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nä men nu ska jag fortsätta städa mitt rum och se till att ha allting med mig till resan… Jag åker IMORGON! Fy vad spännande! En hel vecka av bara relax!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0