Grrr!

Hej där! Oj då klockan är snart 5 på eftermiddan och jag har nyss stigit upp från sängen. Har haft magkatarr sen igår och det har fortfarande inte gått över helt. Men ja ja, det sånt man får leva med, det kommer förmodligen gå över snart, det finns andra som har det mycket värre.

 

Ja som ni kan tänka er, så har jag inte gjort så mycket idag, bara drömt en hel del, som att jag var i Sverige med mina vänner, och gud vilken fin dröm jag hade, och så köpte jag massa lösgodis! I was in heaven! =D

 

Ont i magen =(

 

 

Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

 

Tjingelin <3



Kommentarer
Postat av: Dragana

Var är du någonstans om inte i Sverige?



(Svar: Biologi lärare? Vad roligt! Hur långt har du kommit med det? Jag har gjort nästan ett år av min utbildning nu!

Ja, jag har mycket på gång där, tur att det var förra veckan det där och att allt redan är avklarat! Hehe!)

2011-09-05 @ 23:32:47
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gumman...jag fick magkatarr i somras men det finns ju medicin som du kan ta direkt du känner att du börjar få ont i magen! Då går det kanske en timma eller nåt, (jag brukar somna eftersom jag ligger stel som en planka) och sen är det över! DU ska inte behöva ha ont så länge!! :'( Jag köper mitt receptfritt på apoteket så kolla upp det där! :) Kram!

2011-09-06 @ 21:26:07
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0