Food! Lovely Food!

Hej igen! Jag känner mig hur trött som helst! Mina föräldrar är i México, de åkte för ca 8 dagar sen, och jag stannade hemma med mina tre små syskon och jag fick sköta hela hemmet och mina syskons behov som frukost, lunch, middag, stor städa huset osv! Tur att mina föräldrar kommer hem nu på tisdag! De får jag äntligen vila. Det som har varit bra med de här dagarna är att min pojk har varit med mig alla dagar och hjälpt mig med allt det jag behöver.

 


 


Nu tillbaka med min resa! Först vile jag visa upp lite bilder om den goda maten som fanns att äta där! Buffet var underbar och allt var så snyggt upplagt och smakade så gott! Och serveringen var också hur bra som helst.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tjingelin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0