Why?!

God Morgon! Fy vad trött jag känner mig, men jag förstår inte varför, jag har ju sovit väldigt bra och tillräckligt mycket för att känna mig pigg och aktiv. Men nej, så är det inte just nu, jag har känt mig så här under hela veckan nästan. Hoppas det går över snart.

 

Jag känner mig också lite less på allt som händer på universitetet just nu, de har fortfarande inte bestämt om vi ska börja om igen eller inte. Idag ska de rösta igen. Det känns bara jobbigt att de drar ut på tiden så här.

 

Nä men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagen. Ska skjutsa min lillebror Benjamin hos en kompis och sen blir det att se vad jag ska ha på mig till bröllopet som är imorgon.

 

 

Gårdagens pic!

 

Tjingeling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0