I Just Have to let it Go

 

 

God morgon! Jag hatar att säga ”god morgon” för att när det är morgon här, är det inte det där borta. Men ja men ja, hoppas ni hade en bra morgon.

 

Jag har ingen aning vad dagen har att erbjuda för mig idag, men nu hör jag fåglarna kvittra och solen skiner… Så det känns helt okej!

Ibland älskar jag att inte ha några planer alls, att bara sväva omkring utan riktning, att bara sitta och se runt omkring mig. Det är inte så ofta man bara njuter av stunden, av allt som finns att se, känna och beundra. Livet är så stressig, men det är det för att vi har gjort det så, vi behöver bara lugna ned oss lite grann. Tiden finns inte…

 



Tjingelin! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

- Vad roligt!Det är grymt coolt :)

Hehe, har du gjort det någon gång?:)

2011-11-02 @ 15:28:16
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0