Living After Midnight!

Japp, nu har jag uppackad mina grejer ur min lilla resväska och jag har även hunnit städa mitt rum och lagat mat och ätit upp den.  =)

 



 

Nu hade jag tänkt visa lite bilder från helgen. Som sagt så var jag i Papudo och firade ett bröllop.

Papudo är en semester ställe, som har en jättefin strand och havet är underbar (som alltid). Men vi är fortfarande inte inne i semester säsongen s det var inte s mycket folk, och det är skönt ;)

 

 

 

 

Jag hade jättekul! Ceremonin i kyrkan började klockan 18.00 och slutade 20.00 så den var nog alldeles för lång, men det spelade inte så stor roll. Bruden var strålande fin i sin vita brudklänning och sin vackra leende.

Efter det for vi till vårt rum och bytte om till vanliga kläder och gick ut för att äta lite. Sen gick vi tillbaka till rummet och bytte om igen till våra festkläder för att festen började klockan 00.00. Där kunde vi prata lite mer med de nygifta och sen dansade vi loss hela natten!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<3

 

Tjingeling! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0