The End of the Strike

OMG!! Jag gillar värme och sommar och så vidare… men 32° när det inte ens är sommar än, är nog för mycket!!!

Tur att jag har poolen by my side! Så det blir nog att hoppa in efter lunchen.

Kanske idag är det min sista vilodag, efter snar 6 månader av skolstrejk, universitetet sa att vi är nästan tvungna att börja andra terminen imorgon eller på tisdag, annars kan vi förlora alla våra fördelar och stipendier. Jag pluggar med stipendium =/ och vill absolut inte förlora den. Så imorgon blir det att stiga upp tidig på morgonen och dra sig till universitet och se vad som kommer att hända under veckan.

 

 

Våran ockuperade depertament

Nä men nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lite lunch!

 

Tjingelin <3


Kommentarer
Postat av: anna

häärligt med värme :) här är det grått och trist väder hela tiden..



usch vilken lång strejk, hoppas skolan kommer igång igen! ändå skönt med rutiner ju :)

2011-11-06 @ 19:43:36
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0