Sing like Eddie Vedder!

Hej igen! Visst minns ni att jag har berättat att snart, den 16 november ska jag äntligen få se Pearl Jam live… Det är verkligen nåt jag längtar till och för varje dag som går känner jag mig mer nervös och längtansfull.

Och på tal om Pearl Jam, så visste ni kanske att frontmannen av gruppen är Eddie Vedder, och att han har en ganska skön och ovanlig röst, som man känner lätt igen.

Ja det är ju så att här i Chile finns det ett program som heter ”Mi nombre es…” som betyder ”Mitt namn är…”, själv tycker jag att det är en ganska tråkigt tv-program, för att det handlar om personer som imiterar, liknar och sjunger som sina idoler. Det är ju ganska trist, för att det är inge mening att bli känd för att du sjunger som en annan.

Men till programet kom en man som sjöng just likadant som Eddie Vedder, ni får höra honom här:

 

Jag tappade nästan hakan av mig då jag hörde honom! Men Guess What?!?! HAN GICK INTE VIDARE!!! Hur dumt i huvudet är inte det liksom!!!

Men han blev jättekänd! I en radio program i USA gjorde de så att Chris Cornell fick höra på honom… Det får ni se här :

 



That Chiliean Guy! hahaha fan bäst!


Skriver mer senare!

Tjingelin <3!

Kommentarer
Postat av: Anna

2011-11-04 @ 21:50:31
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHA underbart!! <3 Så jäkla likt!! Jag älskar att du tipsar och lägger upp sånna här saker! Jag skulle då inte hitta dom! ;D Jättekul Rocio! :D hihih

2011-11-04 @ 21:51:36
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0