Simma!


Som sagt igår var det en ganska varm dag, vi hade 32 grader! Nu vet man liksom hur sommaren kommer att se ut! Känns ändå härligt. Men ja, när jag nästan höll på att svimma av värmeslag, hoppade jag in i poolen. Och jag känner mig riktig duktig, jag simmade 8 längder! Jag hoppas det blir en vana så att jag kan komma i form inför sommaren.

Under kvällen läste jag igenom några pedagogik texter om konstruktivist lärning och för varje rad jag läste kände jag hur mycket jag älskar det jag pluggar just nu. Att veta att om jag blir en bra lärare kommer jag att påverka så många ungdomar. Jag har en ganska stor press på mig, men jag hoppas göra min bästa.

Ja, nu ska jag stiga upp och göra mig i ordning för att fara till skolan och se vad som pågår, om vi verkligen har slutat med strejken eller inte.

 

Mattias som försökte ta en bild på mig, haha man se hans lilla finger längs uppe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0