School in for Summer!

Vem förstår sig på klimatet! Vi har haft hur varmt som helst de senaste dagarna, men idag är det jättekallt.  Det är 17 grader, molnig och det blåser lite grann.

En perfekt dag för att krypa in i sägen och se en film. Jag kanske gör lite senare.

Idag var jag på mitt universitet och vi fick se våran nya schema för andra terminen. Det blir långa dagar, och 6 biologi ämne, och vi kommer bara att ha 2 pedagogiska ämne, som kallas för pedagogisk filosofi och psykologisk utveckling.

Men vi kommer att fortsätta strejka, så det blir inga lektioner för min del tills vi genom röster bestämmer något annat. Om vi börjar andra terminen om några veckor, kommer vi att behöva plugga hela sommaren för att så kunna gå igenom alla lektiones osv. Käns lite jobbigt att behöva gå skola när det är sommar.

 

 

Ni kanske inte först vad som står, haha. men men, jag börjar nästa varje dag kl 8 och slutar kl 18.15!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, kom hem för ett tag sen och nu ska se om jag lyckas sova lite ”siesta”.

Btw… det är bara 8 dagar kvar till Pearl Jam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0