Pearl Jam (Setlist) Santiago, Chile

 

OMG! Jag känner mig som den lyckligaste personen i världen! Nu har jag äntligen sett och hört Pearl Jam spela live! De är så duktiga, Vedder’s röst lät så bra och alla är så himla duktiga, det var 3 timmar av full musik!

De spelade en jättebra Setlist, alla sina goda klassiker plus lite nytt från Backspaceroch några covers !

 

Här har ni The Setlist!

 

  1. Unthought Known
  2. Why Go
  3. Animal
  4. Do The Evolution
  5. Olé
  6. Corduroy
  7. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
  8. Cropduster
  9. Even Flow
  10. Daughter
    (Red Rain and Another brick in the wall snippet)
  11. Setting Forth
    (Eddie Vedder song)
  12. I Got Id
  13. Given To Fly
  14. Nothingman
  15. Public Image
    (Public Image Ltd. cover)
  16. The Fixer
  17. Jeremy
  18. Just Breathe
  19. Down
  20. I Believe In Miracles
    (Ramones cover)
  21. World Wide Suicide
  22. Last Kiss
    (Wayne Cochran cover)
  23. Black
  24. Rearviewmirror
  25. Once
  26. Better Man
  27. Crazy Mary
    (Victoria Williams cover)
  28. Baba O'Riley
    (The Who cover)
  29. Indifference
  30. Yellow Ledbetter




    Mer bilder kommer sen!

    Tjingeling <3!

Kommentarer
Postat av: Anna

Avudsjukan är ENORM!! Jag grinar bara över att läsa låtlistan! haha...btw, idag under middagen så bjöd jag och nils över mamma och pappa. Jag berättade lite om bankdilemmat och efteråt sa mina föräldrar igen hur trevlig dom tyckte du var! :) Tänkte bara säga :] men åter igen så sa jag att det var så synd att du kom hit då jag hade så mycket att göra och mamma ba:

- ja hon var väl mer med mig? Vi tog promenader, gick på stan och hade väldigt trevligt ihop!

jag: snopen...hahaha!

2011-11-22 @ 21:45:08
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG SKA SE DOM ROCIO!!!!!!! I SOMMAR KOMMER PEARL JAM TILL STOCKHOLM OCH JAG SKA SE DOM!!!! :D :D :D

2011-12-15 @ 21:49:21
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0