Majestic!

Jag tycker att äta lunch eller middag hemma kan vara jättemysig och fint att laga den gemensamt med din familj eller pojk och det är absolut mycket billigare,

men men JAG ÄLSKAR ATT ÄTA På FINA RESTAURANGER!

Och min pojk vet det väl, så han brukar oftast bjuda ut mig på lunch eller middag, och vi älskar att pröva olika restauranger.

Och här om dan var vi på Majestic restaurangen, som är en Indisk restaurang.

Denna restaurang har vunnit flera olika priser, som till exempel ”bäst utländsk-mat”

Själv tyckte jag att maten var jättegod, mycket kryddor och snygg servering, och hela stället var underbar. Fast, kanske lite för dyrt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tjingeling! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0