Keep On!




Hej hej! Känner mig riktig nervös nu! Idag får vi veta om vi börjar lektionerna eller inte. Jag hoppas verkligen att vi börjar om igen, känner mig ganska less på att behöva stanna hemma, plus att jag vill plugga, jag tycker att det är roligt. Men jag förstår mina kamrater som verkligen har kämpat dessa 5 månader av konstant strejk och att trots allt vi har fortfarande inte fått några riktiga garantier från regeringen. Så kampen har inte slutat än, vi måste fortsätta kämpa osv, men vi kan också göra det medan vi pluggar och går på skolan, nästan alla andra universitetet har redan börjat, nu är det bara vi som fattas.


Vi hörs senare!

Tjingeling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0