Great Day

Idag hade jag härlig dag med min pojkvän! Först var vi och åt frukost på Starbucks, det blev en vit-mocka café och en jättemumsig hallon cheesecake! Efter det var vi på bion och såg "Contagion" jättebra, inlägget om filmen kommer senare.

 

Sist men inte minst, käkade vi lunch på "Open Café & Wine Bar", det blev en ostron sallad med dressing och naturlig hallon juice, som är min favorit!


 

Jag känner mig alltid så bortskämd då jag går ut med Miguel, det är alltid han som bjuder på allt!

Tack älskling för en toppen dag!

 

Tjingeling! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att han vill skämma bort dig! :D Det ska du inte ha dåligt samvete för!;) Grattis till era 11 månader! Det är länge!! :D Jag blir så glad för din skull, att du är med en kille som du verkar tycka om jättemycket :) Jag kan inte fatta att jag och nils firar 14 månader på lördag! :O Ibland känns han som aiden...du vet i sex and the city. Jag såg det häromdagen och han påminner ändå om honom. Inga drastiska händelser och saker som händer...bra för mig kanske haha! Hur är Miguel egentligen? Jag är så nyfiken på allt även om jag är dålig på att fråga! Saknar dig!

p.s jag pratade med mamma idag om banken-promblamatiken. Det går ju inte att ringa dit (man kommer till en knäpp växel) och man måste ha pratat med dom för att ens komma in. OCH för att komma in så måste du ha bokat en tid... för sist då jag var där med dina papper så smet jag in då några andra kom ut därifrån!! Helt sjukt system! Jag har ju lämnat dina papper till en dam där inne som jag inte fick något namn på så jag ska försöka smita in där igen imorgon för att på något sätt få tag i denna dam eftersom jag hade ju inte tänkt att dina papper skulle försvinna eller att denna dam kunde vara så dum att hon ringde med dolt nummer! Som sagt...jag ska smita in där imorgon! hehe ;)

2011-11-10 @ 23:00:07
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0