Edward T.H

Det gick väl rätt bra att skriva från mobilen, men jag föredrar datorn så klart.

Nu mår jag mycket bättre, steg upp för ett tag sen och käkade lite middag, men nu är jag tillbaks i sängen igen.


Nu hade jag tänk visa lite bilder från Iron Maiden konserten som jag var i april, det var fan bäst! Jag får tacka älsklingen igen som gör alla mina drömmar verklighet! (det är alltid han som bjuder på biljetterna till konserterna vi har varit på)

 

Konserten var hur grym som helts, låtarna de valde var nog det jag förväntade mig, och ingen låt fattades enligt mig. Dickinson var lika skön som vanlig, full av energi och bra röst.

Och vi fick nöjet att se två Eddie:sar (Eddie the Head)  Iron Maiden:s maskot!

 

 

 

 

 

 

 

Eddie the Head! <3

 

 

En trött, men glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0