Do the Evolution!

Haha tycker att det är rätt så kul att skriva om naglar när jag egentligen aldrig skulle göra nåt sånt på mig själv, är absolut inte min stil! Men jag tycker att det kan vara både läckert och fult. Men om vi ser det från det konstnärliga sida, är det helt underbart!


 

Nu är halloween över, och det känns bra… Mina föräldrar kom hem idag och det känns ännu bättre, nu behöver jag inte oroa och tänka så mycket på allt.
Annars har jag inte så mycket att berätta. Jag har lite huvudvärk och vill sova

 

Men men! Det som känns helt underbart är att från idag är det exakt 15 dagar kvar tills jag får se och lyssna på Pearl Jam Live! Jag längtar så mycket!!!!

 

 

<3

Btw… strejken pågår så jag har fortfarande inget liv och ingenting att göra… är lite less, fast jag stödjer alla mina kamrater som verkligen behöver och kämpar för en gratis och bättre utbildning.

 

Tjingelin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0