ALIVE!

Hej där! Oj jag känner mig så duktig, igår kväll var jag ute och sprang, och efter det gjorde jag sit ups, step ups, lunges och lite arm. Nu har jag verkligen kommit igång med allt som har med kroppens hälsa att göra, sommaren är ju snart här och jag har ju alltid varit världens lataste person xD

 

Men nu kan jag absolut inte stiga upp ur sängen, jag har ju fan ont i hela kroppen, men då vet man att man verkligen har tagit i.

 

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, eller ja, vi ska ju fira Mattias (min lillebror) födelsedag, så huset kommer att vara fullproppat med barn.


Btw, s saknar jag mina vänner jättemycket =(

Anna & Issa


<3

 

Nä nu ska jag försöka stiga upp och duscha =)

 

Tjingeling!

 

 


Kommentarer
Postat av: ellen

SV: Helt ok, va gärna med i min veckans blogg!! :D

2011-11-18 @ 14:30:43
URL: http://ellensenannorlundablogg.blogg.se/
Postat av: Isabella

Åhh vännen jag saknar dig med! Skulle vara jätte roligt om vi kunde prata genom skype någon dag?:D

2011-11-18 @ 19:38:36
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0