Yeah!!!

Vad glad jag är!!! I fredags fyllde jag 20 år, och gud vad de firades.

Först och främst ville jag tacka alla som grattade, ni betyder så mycket för mig.

Som vanligt var mina föräldrar de första som hälsade, av min pappa fick jag en jättefin sjal som ville ha och min mamma gav mig pengar för g till frissan klippa håret och få en manikyr och pedikyr, längtar!!!

 

Men vet ni vad??!!?!?

Jag fick en fucking amazing car!!! Jag blev hur överraskad som helst! Kunde knappast tro det när jag såg den… Japp nu blir det bara att ta körkortet, med det är på g ;)

 

 

 

Haha jag är så GLAD!!!!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Åhh så underbar födelsedag du haft!! O en bil, så jäkla roligt!!:D Hade velat krama o gratta dig irl:)

Jo jag hoppas min fot läker snart, men tiden går sakta. O när det blir bakslag känns det som år o dar innan jag kan göra allt jag vill. Men det är bara att kämpa vidare:)

Ha det så bra gumman!! Massa kramar!<3

2011-03-07 @ 17:37:36
URL: http://saadio.blogg.se/
Postat av: Annaa

AHHH jag tappade bokstavligt talat hakan då jag läste OCH SÅG att du fick en BIL i present!! :D SÅ HIMLA ROLIGT!!! det är du värd och tummen upp för din familj som ger dig det allra bästa och så fina presenter! Hälsa dom gärna från mig:)

Grattis igen och jag väntar på ditt svar på fb, stressa inte, ser bara fram emot svaret:) Vill prata med dig vännen!

Kram!!

2011-03-08 @ 22:38:36
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0