Valpolohizo

Underbara dagar!

Helgen som gått var hur skön som helts. Fredan tillbringade jag med pappa och mina syskon, vi var på stan och köpte skoluniformerna åt mina syskon och sen åt vi glass och sen sushi! Muuuums!

Och i lördags for vi till Valparaiso, vi åkte båt och hälsade på mitt älskade hav! Sen besökte vi Pablo Nerudas hus (död nobel-belönade poet) och sen såg vi solnedgången… Hur vackert som helst.

Älskade hav <3

En liten del av fem-vånings huset som Neruda hade

Det där såg vi vägen hem =)

Söndagen tillbringade jag hos min pojkvän, det kom några av hans kompisar, vi grillade och badade i poolen och sen drack vi te med min pojkväns familj. Jättemysigt!

Måndagen var lite segare, Miguel (min pojkvän) körde mig in till stan, jag var tvungen att göra lite ärende på mitt universitet, fixa lite schema osv. Sen bjöd han mig på lunch, jag åt en god kyckling-sallad och drack hallonjuice, och sen åkte vi hem.

Mysigt mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0