The Flower!

Trött!!! har inte sovit mer än 4 timmar och börjar känna tröttheten stiga nu.


Men men, nu ska jag träffa pojkvännen och vi ska ut och övningsköra. Vill ta körkortet så fort som möjligt!

 

 


Jag är absolut emot droger, men den här videon är så sann!

 

Gillar den, minns när min kompis Cristian (min gamla litteratur lärare) visade den för mig... Hller faktiskt med tanken som ligger bakom den här videon.

Enjoy

 



"The Flower contrasts a utopian society that freely farms and consumes a pleasure giving flower with a society where the same flower is illegal and its consumption is prohibited. The animation is a meditation on the social and economic costs of marijuana prohibition."

Animation by Haik Hoisington

Kommentarer
Postat av: annaa

Gumman! När ska du svara på mitt facebookbrev? Jag drömde en så verklig dröm öm dig i natt...du kom hit igen och jag använde ALL min tid till att hitta på saker och göra roliga saker med dig! Vi var på massage och du prövade olika stenar man skulle använda som ansiktspeeling som du inte alls tyckte var nån hit ^^ Vännen, jag presenterade dig för mina vänner och gaaah vad det var verkligt! Jag saknar dig nu. Hela tiden egentligen. Hör av dig så jag får prata strunt och en massa vettiga saker också med min ven :* Kram!

2011-03-18 @ 23:50:20
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0