School out!

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna universitetet, men jag har redan varit mer än 3 månader utan lektiones. Man saknar vännerna och lektionerna. Vill inte ens tänka hur det kommer att bli när vi börjar om igen. Det aldrig lätt att komma tillbaka efter många månader av konstant strejk. Vi ligger ju efter med massa prov och inlämningar.

Och jag saknar så klart när vi chillade efter plugget och drack lite öl ute på universitetets gård ;)

Men men, vi ska fortsätta kämpa för en bättre, gratis och mer jämlik utbildning. Så att alla ska kunna gå gymnasiet och på college utan att behöva betala så himla mycket och ha massa skulder sen.


Startade alltid med en kopp faffe på morgonen


Jag medan jag gör en fläta i Carmens hår

 

Carmen och Lili <3

 

Våran hyper mega snygga fysiklärare! xD

 

Chill!!!

 

Några av min klass och jag (jag i den rosa klänningen)

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejsan, fin blogg! allt bra?

Jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt iphoneskal! var jätte gärna med och tävla!<3

2011-08-20 @ 10:05:17
URL: http://spinaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0