Sweet Child!

Ibland skulle det vara jätteskönt att kunna åka tillbaka i tiden. Bli barn igen. Själv måste jag säga att inte hade en så himla lätt barndom och att det enda jag ville när jag var lite va att bli stor, jag ville göra allt vad de äldre gjorde. Men nu när jag tänker efter så mognade jag alldeles för fort.

 

Men jag ska inte klaga alldeles för mycket, jag älskar mitt liv och det jag lever just nu, det är bara så att nu vet jag att man måste njuta nuet, Carpe Diem alltså, när man är liten ska man vara liten och inte bry sig om vad som kommer sen. Och nu när jag är äldre, vill jag också leva nuet, och ta vad som kommer. Fast, ja, jag har ju mina framtidsplaner osv men jag vet allting kan förändrats med tiden.


Man ska bara leva, ge kärlek och ta hand om sig själv och andra. Här och nu =)

 

 

 

 

 

 

Kram kram!

Tjingelin!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

sv; tack så mycket! tack, älskar den verkligen asså :)

2011-08-26 @ 18:51:13
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh tack så mycket! Ja, modebloggar finns det nästan för mycket av ibland :O

Gillar din blogg med, och ett himla bra skrivet inlägg! :)

2011-08-26 @ 21:09:04
URL: http://lisalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0