Hey You!

Lyckan stiger och stiger! Förutom att allting ser ut att gå bra för mig, har jag världens bästa pojkvän och att vi har varit ihop i 8 månader (rekord för mig), och han skämmer alltid bort mig!

Musik är en stor passion för mig, kan absolut inte leva utan den. Och jag har ju förstås mina favvoband. Pearl Jam är ju en av dem, och som ni kanske redan vet har Miguel köpt biljetterna till deras konsert, men han har dessutom köpt biljetterna till Roger Waters (ex Pink Floyd) som kommer att spela sin ”The Wall” show den 2:a mars 2012! Pink Floyd är en sådan band som inspirerar mig, och som har hjälp mig i mina svåraste stunder.  Ser verkligen framemot att få se och lyssna på dem snart. Haha fast det är ju ganska länge kvar till dess.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0