Headache =(

Det blev inte så mycket gjort idag! Tror ni att jag pluggade nånting? Nää faktiskt inte. Jag steg upp klockan 6.30, hur pigg som helst, men klockan 9.00 på morgonen började jag känna den där okontrollerade smärta i huvudet, ja, jag hade fått migrän. Så jag la mig i sängen och sov nästa bort hela dagen. Men nu känner jag mig betydligt bättre och sa om det går att få gjort nå vettigt av kvällen.

Här får ni en liten bild på min älskade hund som sov mig och tog hand om mig medan jag mådde illa! Han är så söt!

 

 

Tjingelin! <3


Kommentarer
Postat av: lona

sv: oj det är oxo bra med mej



vad gör du nu ?

kram <<3

2011-08-26 @ 01:34:37
URL: http://lonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0