Fresh New Air!

Hej där alla söta! Oj, det har verkligen varit tråkiga och gråa dagar här… I Need Summer!

Igår var jag och hälsade på min farmor, vi hade en trevlig dag, behövde förnya luften litegrann, och att komma bort från stan är alltid en bra lösning.

 

Just Breathe In

Idag har det blivit att plugga en del och snart ska jag fara och hälsa på min pojk.

 


Och just ja! Imorgon ska jag till frissan och där ska jag permanenta håret platt, men det är en brasiliansk permanent med keratin och kakao som vårdar håret! Jag längtar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej verkligen inte, men det finns väldigt mpnga, och det är som du säger alltid roligt med variation! :)

Ha en bra vecka du med! :)

2011-08-28 @ 22:17:48
URL: http://lisalas.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hoppas håret bli bra! Du får visa bild sen! :)

2011-08-29 @ 09:34:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad är det för permanent? Vad kostar det och vart gjorde du det?? :D

2012-05-02 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0