Caribbean!!!

Jag kommer alltid tillbaka till bloggen, vet inte var för, men här är jag igen!
Jag har så mycket att berätta för er, att jag inte vet var jag ska börja!

 

Jag kan börja med att berätta att om 1 månad ska jag resa till Punta Cana som ligger i den Dominikanska Republiken i Karibien!

Vi ska till en All Inclusive Resort… Gud vad härligt, jag längtar så mycket!

 

 

"Punta Cana is a region located on the east coast of the Dominican Republic in the Caribbean.
It is 8 km of beaches of fine white sand, crystal clear waters surrounded by coral reefs.
The story begins in Punta Cana in 1969 when Frank Rainieri fascinated with island beauty, invited Theodore Kheel  to visit Punta Cana and invest in it, together they bought land and founded the  Punta Cana group."

 

Nu ska jag städa lite mitt rum!
skriver mer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0