Saved the Tears that were Waterfallen.

Små droppar faller från himlen som om den skulle vilja säga oss nånting, åh! jag vill förstå vad de där små bokstäverna som sakta glider nedför min kropp betyder.... Mm det regnar just nu, det regnade under hela kvällen! Jag får så blandade känslor när det regnar. Regn har alltid varit en inspirationskälla för mig och det är alltid mysigt att bara ligga med släckt ljus och lysnna på regnet. Men den får mig alltid att tänka på alla hemlösa eller på de som fryser. Ja, det var väl dagens tanke. Veckans låt: Amongst the waves-Pearl Jam Veckans film: The Fish Child (2009)av Lucia Puenzo Dagens "vill läsa" bok: Locus Solus(1914) av Raymond Roussel Veckans fotograf: Zena Holloway Ps. Jag förstod att det var du Jon! Haha och det berodde en stor del på det du skrev om särskrivning... Kram!

Kommentarer
Postat av: jon

Jag har dragit sängen till mitt fönster så jag kan ligga och se när månen skymtar mellan molnen mitt i regnstormarna. Man hör tydligt hur det smattrar mot taket då jag bor på den översta våningen.. Jag tänker nog lika som dig, regn kan upplevas väldigt olika från gång till gång. Oftast älskar jag det.

2010-11-01 @ 02:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0