no comments!

japp nu e man tillbaka i bloggvärlden! Känns faktiskt lite tungt... Jag har ingen dator längre, som jag alltid säger jag har teknologisk-allergi lr så datorna allergiska mot mig, de går alltid sönder! Men ja, nu blir det blogga från mobilen som absolut inte gör saken lättare! Ni kanske undrar vad jag har hållit på med under tiden jag har varit borta...mm jag e singel igen; men gladare! Sen så har jag pluggat rätt mot... O haft bara kul! Ja men det var nog allt för idag... Målet e att skriva ett inlägg dagligen, ni vet att jag inte menar vad jag nyss skrev, för att det kommer aldrig att hända, men det e tanken som räknas

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag kommer inte försvinna från ditt liv, aldrig! Men saker o ting är inte som det var förut, o det gör ont i mig när jag säger det, men så är det. Jag vill att det ska vara så, men vet inte hur jag ska göra för att det ska bli det. Men jag saknar dig oxå Rocio! O jag tänker på dig! Puss

2010-10-28 @ 07:26:44
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0