Vad händer när du inte ser.....nånting alls?....

Uff känner mig så himla trött idag, ville inte stiga upp... det var en sån där natt där man bara drömmer dumma saker och vaknar hela tiden av att man känner sig orolig över nånting som man inte kan sätta ordet på.

Idag har det blivit att plugga massa Biologi, och sen blir det nog lite Fysik och kanske Kemi, om jag orkar så klart.
Här får ni reklam-videon till spelet "Röster i Mörkret"! Sorry, men det är på spanska...
(spelet handlar om att en man som blir fångad av några sjuka läkare som gör honom blind, sen hans sister (jag) hittar honom och guidar honom ut medan massa sjuka varalser störstiga av blod följer bakom oss, så det gäller att springa eller hitta deras position och skjuta dem) mm men det är bara första delen av spelet... det kommer ännu mer.

Nu i helgen visar de upp sitt projekt i en annan mässa, så det blir nog att fara dit och stödja dem. Och där kommer de att visa upp lite mer av spelet, så jag kommer att kunna höra mig ännu mer... pinsamt
Hade glömt berätta att de har fabrikerat ett hjälm med sensor, så om du vrider huvudet  åt vänster  rör du dig också mot vänster i spelet... Nää de är skitduktiga! hoppas de får mer sponsorer så att de kan utveckla spelet ännu mer... tanken bakom spelet är ju hur intressant som helst, en dataspel för blinda! men som alla kan spela och uppleva skräcken med bara ljud omringad av mörker...
länken till deras sida...
kram

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej gumman! Tack, men är fortfarande inte riktigt nöjd med designen:P vet inte riktigt hur jag ska fixa till den, men det löser nog sig:)

Japp imorgon smäller det, då åker jag till luleå o gaddar mig:) Vill inte riktigt avslöja än vad det kommer bli, men jag kan säga såhär, det kommer ha något med min familj o göra. Har verkligen förstått hur mkt familjen betyder för mig så vill ha en symbol för dom så jag har med mig dom vart jag än går o vad som än händer:)

Åhh vill höra din röst i det där spelet! Det ser as grymt ut! Spännande;) Saknar dig! Varma Kramar!!

2010-11-09 @ 07:19:01
URL: http://saadio.blogg.se/
Postat av: Sev

det spelet lät bra! ;D

2010-11-09 @ 07:44:00
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jo frossan var jobbig, men det vara bara att bita ihop:) Jag blev jätte nöjd över resultatet iaf, så det var värt frossan;)



Haha ja den är riktigt bra faktiskt;) Christian som fick mig att börja tycka om den:)

2010-11-11 @ 08:47:48
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0