High!

Haha typisk, det kan vara dagar då jag verkligen inte gör något speciellt men så fort jag börja röra på mig och gå ut händer det roliga på en och samma gång. Igår var jag på den internationella bokmässan, och nu är jag en nöjd ägare av 3 nya böcker. Kom hem kanske vid 6 tiden och sen tog jag det bara lugnt. Kl tio var jag på väg att lägga mig och gå igenom lite historia och så helt plötsligt ringer Manfi (en vän från gymnasiet) så han kom och hämtade mig och då for vi till ett berg där vi kunde se stor del av den lysande staden och stjärnorna ovanpå oss. Helt mysigt. Där satt vi och pratade tills vi höll på att frysa ihjäl . vi hade så mycket att prata om, vi hade ju inte sett varandra sen förra året. Nä men absolut en helt okej dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0