Respect the Sea

Gaah! jag hatar att känna mig trött och lat. Och tanken av att jag stiger upp bara för att plugga gör inte saken lättare så att säga...
Men just nu sitter jag och pluggar lite Kemi. Det är ungefär 1 månad kvar till högskoleprovet... Nervöst!
Snart ska jag göra mig klar och åka till stan och träffa en kompis, så det blir nog en god kaffe på Starbucks och sen fara och se på Stonecode (röster i mörkret, spelet). Så fort jag har en del av spelet där jag hörs lovar jag visa upp det :)

åh jag hittade den här fina videon... dokumenter från Australien, filmad i Chile för "The Surf Film Contest" i samarbete av världskända surfister och musik av den chilenska artisten Manuel Garcia
Havet är så vacker.. och Chile också
Låten är av en av mina absolutaste favorit artist från Chile, Manuel Garcia.
Låt : Hablar de Ti (prata om dig)
The Sea, My Soul - The short (visar upp de andra delarna så fort jag får tag i dem)


El mar, mi alma - the short
Cargado por AmstelSurfilmFestibal. - Mira más vídeos de vida y estilo.

Kommentarer
Postat av: Fran

"El mar es mi alma, mi vida, mi todo." Esta muy bueno chio, me encanto y con un muy buen cantante chilemo de fondo :)

2011-01-27 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0