"Röster i Mörkret"

Hade faktiskt glömt berätta för er att i torsdags ringde Pelao (franciscas brorsan) och frågade om jag vill vara rösten till en dataspel som han och några kompisar från universitetet håller på med. Jag sa ja så klart, så två kompisar till honom kom hem till mig, och de spelade in replikerna de behövde, jag är ju den enda som pratar i spelet. Det är ett projekt de håller på med, och den är en skräck-dataspel för blinda, så det är bara ljud i 3D. Så igår for jag med en vän till software-mässan där de skulle visa upp sitt projekt, haha jättekul att höra sig själv i en dataspel! Sen fick jag veta att de vann första priset i sitt kategori! Grattis!!! Ps: det fanns jättemånga andra roliga och intressanta projekt... Jättesmarta ungdomar! Det regnar idag! Igen! just nu dricker jag te, och ska fortsätta plugga lite biologi. Kram!

Kommentarer
Postat av: Annaa

Nä fan va ballt!! :D Gu vad roligt det lät också! :D Kan man inte få höra det på någon hemsida som du kan länka?:D:D btw, har du sett mitt mail på fb? Du förstod väl att jag drev om youtube-klippet? ;)

Kraam!

2010-11-07 @ 21:17:34
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0