Rag-Doll

minst sagt en spännande lov-dag idag. Tog det mest lugnt och passade på att rensa lite papper och gamla skolböcker osv. Haha alltid lika svårt att slänga sånt, det känns som att man kan ha nytta av de nån gång i framtiden, men egentligen se tar dem bara onödigt mycket plats. Sen var det så himla varmt idag att min lillasyster lyckades övertala mig att ta ett dopp i poolen! åj! Nu känns det verkligen som om att sommaren är på G! Senare ikväll försökte jag att framhäva Soffias tjejiga sida, och vi lekte med dockor och drack te. Inte lätt när man bara har kill-syskon och när jag inte är så tjejig av mig själv heller. Men Soffia är en så fin flicka att vi hade jättekul även när vi råkade bränna Soffias lilla docka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0