Moi Je Joue

Jag känner mig så trött. Helt sliten efter så mkt plugg, historia-timmarna gick rätt bra, men matte… usch!!!

Funkar inte att ha matte på eftermiddag, ska se till att det blir på morgonen istället.


Nämen nu tänkte jag visa er reklamvideon till min favorit doft just nu, parfymen som jag absolut inte har råd med nu för tiden. Så jag får väl bara drömma mig bort o tro att jag e den vackra Maryna Linchuk som springer längst gatorna i Paris o sjunger till Brigitte Bardots låt ”Moi Je Joue” .

 

Reklamen e regisserad av Francis Ford Coppolas dotter, Sofia Coppola som även står bakom filmerna Marie Antoinette och Lost in Translation mm

 

Dior har kommit med en ny variant av Miss Dior Chérie, en blommig, vårig och fräsch Eau de Toilette.

 

Ge mig den ge mig den!!! Varför måste det vara så länge kvar till jul, eller till min födelsedag…

Måste se till att skaffa jobb eller pojkvän haha

Vill så gärna ha den!

 

 


Kommentarer
Postat av: M

HAHAH skaffa jobb eller pojkvän ;)



kul att du börjat blogga iaf :D

2010-05-25 @ 00:53:35
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA jag kan tänka mig att du snart träffar en 70 årig man och får en massa dyra parfymer och kläder! :D Fett värt! hihi!

Tack för att du drar igång drivkraften i mig just nu. Sen du for har jag insett hur mycket du hjälpte mig, jag kan gå in på det senare och inte på engelskalektionen haha men jag är så otroligt glad för att du höll min hand i en svår period! :)

Jo, det var som bara droppen. Men jag hoppas också at tjag hittar en ny klänning...ursch. Hade också ett snack med mamma igår och jag är glad för att hon sa till mig, jag har inte betett mig bra...

Hur är det hemma hos dig nu? :) Jag hoppas du sover mycekt och vilar trots allt plugg och du gör mig så stolt när du verkligen pluggar!Keap it up girl! ;)

2010-05-25 @ 08:57:37
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA jag kan tänka mig att du snart träffar en 70 årig man och får en massa dyra parfymer och kläder! :D Fett värt! hihi!

Tack för att du drar igång drivkraften i mig just nu. Sen du for har jag insett hur mycket du hjälpte mig, jag kan gå in på det senare och inte på engelskalektionen haha men jag är så otroligt glad för att du höll min hand i en svår period! :)

Jo, det var som bara droppen. Men jag hoppas också at tjag hittar en ny klänning...ursch. Hade också ett snack med mamma igår och jag är glad för att hon sa till mig, jag har inte betett mig bra...

Hur är det hemma hos dig nu? :) Jag hoppas du sover mycekt och vilar trots allt plugg och du gör mig så stolt när du verkligen pluggar!Keap it up girl! ;)

2010-05-25 @ 08:58:42
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0