Where the Birds Always Sing

 

Allt känns så mkt lugnare nu… inte för att allt e bra, för att det e ju det inte. Men jag mår på lite bättre humör o det e alltid ett plus.

 

Vad har jag gjort idag? Mm jag steg upp kl 14.00 för att  jag hade världens migrän. Sen har jag bara slappat o lekt lite med mina syskon osv.

Har inte haft så mkt tid på att fundera över saker o ting, lr ja, jag har kanske haft för mkt tid men inte använt den rätt.

 

Nämen nu ska jag dra o gå ut sväng för att få frisk luft o sen stanna nånstans o läsa ”Flyga Drake”.

 

Hoppas ni alla har haft en fin dag o tack till er alla som har oroat sig för mig o de andra här i Chile.

Kram


 


Kommentarer
Postat av: M

Jag har varit så himla orolig. Snart rasar världen samman känns det som. Thailand, haiti, chile.. sen då? Vad kan man ens göra? Det är så himla hemskt. Vill att du ska veta att jag tänker på dig, love u gumman! Jag hoppas vi ses igen snart, det känns som att det var en livstid sen. Puss!

2010-03-07 @ 01:54:31
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: OJ

Skönt att höra att ni mår bra. Jag har varit rätt orolig men samtidigt förstått att el och sånt inte funkat och att du haft annat att tänka på.

Kram!

2010-03-07 @ 08:49:55
Postat av: Christian

SV: Ja det har jag haft ett tag. :)

Me alegra saber que estas bien :) Cuidate, besos !

2010-03-07 @ 14:54:23
URL: http://christianzea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0