Rainbow In The Dark

New day o allt känns fortfarande lite upp o ner.

Har svårt o sova, känner en konstant dunkade i huvudet.

Talade jag om alla efterskalv vi har haft?  Blir väckt av dem hela tiden.

Vi har iaf vatten o el i huset just nu. Men det känns så konstig att jag har det så bra medan så många andra i landet sover ute.


 

Det enda sättet som jag kan lugna ner mig e att kolla lite på konst o här får ni några av mina favorit målningar av "The Kiss"

 

"The Kiss" 1908 av Gustaf Klimt

 

"The Kiss" 1969 av Pablo Picasso

 

"The Kiss" 1897 av Edward Munch

 

"The Kiss" 1962 av Roy Lichtenstein

 

Vilken e din favorit?!

 

Ha det!


Kommentarer
Postat av: M

sv: Ja, precis. Jag brukar också tänka på det. Jag minns hur fint det var med "flickan med svavelstickorna", du som var så duktig.



Och jag hoppas verkligen vi ses innan jorden går under, du betyder alldeles för mycket och jag förstår inte hur man kan klara sig med dig så långt borta, önskar att vi vore närmare varandra, att det var grannlandet du flyttade till, eller bara en annan stad. Men vi är fortfarande under samma himmel, och när du än kommer tillbaka så kommer jag alltid finnas här för dig. Aldrig ska jag glömma tiderna med dig, även om vi inte fick så många!

2010-03-08 @ 12:27:58
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: ANGIE

Vill du se klänningarna från oscars galan igår? kika då in på min blogg :)

2010-03-08 @ 15:58:02
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: Lina

oja, en äkta knullåt :p haha.

2010-03-08 @ 17:16:38
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: anna

jag gillar tvåan :)

2010-03-08 @ 18:57:28
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha ok ska läsa den då;)

2010-03-08 @ 19:39:40
URL: http://danikani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till mitt försvar måste jag ju bara få säga att jag blev glad att jag äntligen hade "hittat" låten som jag länge gått omkring och undrat vilka de var som spelade den. haha men jag fattar, dom är kanske ganska kända :P

Jo jag vet men förhoppningsvis kommer du hit snart! :)

2010-03-08 @ 21:28:40
Postat av: Victor

Hej Rocio!



Oroade mig rejält där ett tag! Var inte med om skalvet men såg siffrorna och dedär siffrorna var inte att leka med!



Grattis i efterskott!



Är väldigt dålig på det här med bloggar och har inte direkt följt någons den senaste tiden, så får ursäkta mig för att bara hoppa in vid ett sånt här tillfälle. Men bryr mig det ska du veta!

2010-03-09 @ 23:14:20
Postat av: Victor

Här är min blogg förresten!

2010-03-09 @ 23:16:21
URL: http://voh32.blogspot.com/
Postat av: Fran

Chiooo! te extraño un monton.. quiero vertee, te cuento que aveces entro a tu blog y lo primero que hago es ir leyendo los titulos y viendo las fotos aver si me hace un poco de sentido ver ese revoltijo de palabras desconociadas para mi pero la curiosida me mata y decido entrar al traductor de google y leer algunos articulos que me parecen un poco mas entendibles para mi porque tu comprenderas que nisiquiera con traductor logro entendelo todo.. pero esta vez me he sorprendido has subido muchas fotos nuestras y comentado algunas cosas de nuestros dias me alegro mucho de sentirme una persona especial en tu vida... te quiero muchisimo!!!

A se me olvidaba un pequeño detalle la pintura que mas me gusta es "The Kiss" 1962 av Roy Lichtenstein, porque tiene el toque de poo art que tanto me gusta!

besos

2010-03-10 @ 14:47:08
URL: http://frangalaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0