Sweet Emotion

Go morgon!

Jag har upptäckt vad jag ska hålla på med nu framöver! Jag ska vara en personlig väckare :)

Tarak har börjat på universitetet o jag måste ringa honom varje morgon kl 6.30 så att han inte försover sig… kul va… jag som inte gör något o egentligen skulle kunna sova tills jag vill, måste väcka lillpojken kl 6.30!

 

Nog med det.. . idag kommer Fran hem till mig, det var ett tag sen jag var med henne, kommer bli jättemysigt att ses igen.

 

gaaah Jag dör! så snygg!

T.shirten jag fick av Tarak :)

Jim Morrison, The Doors!

 

Uppdaterar lite senare!

Kramis!


Kommentarer
Postat av: M

HAHA du är FÖR snäll, väcka nån halv sju varje morgon=( snygg tisha föressten!

2010-03-11 @ 15:17:32
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: hanna

gillar tshirten! :D

din blogg är redigt bra!

läser inte varje dag, men försöker kolla så ofta jag kan. fortsätt blogga, i like it! :D

2010-03-13 @ 00:24:30
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0