Start Me Up!

Trött, jag känner mig så trött idag!

Jag har städat o pluggat, o sen städat igen… har inte käkat nå mer än lite flingor med yoghurt, men jag har varit så upptagen så jag har inte hunnit känna mig hungrig.

 

Har glömt berätta att pappa kom hem igår, han ville vara med oss, ja ni vet jordbävningen osv. Han åker tillbaka till Schweiz den 19 april så vi har pappa för ett bra tag till!

 

Jag har inte heller berättat att Tarak kom till Chile i söndags :) Men jag hade inte sett honom förrän idag… tror jag gav honom världens längsta kram. O han tog med sig en present till från USA, en jättesnygg t-shirt … visar den sen.

Det här blev som ett ganska snabb inlägg.

 

Nu ska jag fortsätta skriva på en berättelse jag håller på med… Ses sen

 

Better Days!

 

The Doors - Love me Two Times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0