Like a Fish!

Fy tusan vad ont det gör!!!

Jag e ju som ganska van att ta alldeles själv mina hål i öronen, men jag har ju alltid gjort dem på örsnibbarna, men i förgår var jag för uttråkad att jag bestämde mig att ta hål i öronen men på övre delen av örat, på brosket, o jag kan tala om för er att det gjorde svinont. Det gjorde inte såå ont när jag tog själva hålet, jag använde inget is lr liknade, men på kvällen började göra jätteont, o det gör det fortfarande….

Inte mysigt, men det går nog över så småningom.

 

lite svullen lr?


Dagens absolut bästa låt!!! En goding från albumet "Agents of Fortune" 1976 i vinyl format, av gruppen Blue Öyster Cult

 

(Don´t Fear) The Reaper


Man få liksom lust att dö! We'll be able to fly...don't fear the reaper

 

Solon e så brilliant, som om självaste ”Reaper” var på väg!


Kommentarer
Postat av: M

Aahhh, fattar inte att du vågar ta själv=( och i brosket dessutom. Btw, den där låten är grym. Hört den med Him?

2010-03-24 @ 00:25:31
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Isabella

sv: Hej gumman! Jodå här rullar det på, kämpar med skolan o längtar så sjukt mkt till studenten:) Våren närmar sig och solen har börjat värma så det känns riktigt skönt:) Hur är det med dig?:)

Hoppas allting är bra med dig!

Kramar

2010-03-24 @ 14:08:23
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0