Go!

Jag hade mardrömmar, men jag kan inte minnas vad drömde om, bara att jag vaknade så fruktansvärt rädd o sen hade jag jättesvårt för att somna om igen. Usch fy för mardrömmar!

Det kändes verkligen som om att jag sov alldeles för lite, men ändå vaknade jag väldigt tidigt, väckte Tarak o sen kl 7 åt jag frukost o 8.30 for jag o cyklade.

Kl 14.30 orkade jag inget mer, jag la mig på min säng o slocknade! Sov kanske till kl 17, då åt jag nåt o gjorde ingenting mer.

 

Just nu sitter jag o planerar vad jag ska göra imorgon (ska gå o fixa passet), o hur det blir under helgen, funderar att bjuda några vänner o små fira min födelsedag, som i för sig var för några veckor sen, men jag kunde inte fira den på grund av jordbävningen. Det blir att grilla o ha en trevlig pratstund. Det blir säkert hur bra som helst.

 

 

 

Hemma hos my dear friend Fran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0