Ain't Talking About Love

Jag behöver ett nytt pass! Imorgon blir det att fixa den grejen tror jag , lr kanske på torsdag. Fattar inte vf de måste renovera det efter några år, o till o med betala för det!

 

Ja ja. Idag kommer Tarak hem till mig o hälsar på. Har jag berättat att vi gjorde slut? Nää, det hade jag nog inte. O att det var jag som gjorde slut, nä det hade jag inte heller berättat!

Men det kommer att bli mysigt att se honom igen. Trivs med honom, haha men jag vill inte vara med honom 24/7!

 

Nu har jag bestämt mig, jag ska gå ut o springa lr cykla varje morgon. Blir alltid härligt med lite träning för att hålla upp humöret o ner med kilona. O om jag e för trött för att göra det på morgonen, blir det nog att springa på kvällen.

 

Nu ska jag gå o laga lite käk!

Haha tycker det e små kul att se hur jag ändra temat hela tiden…

 

 

Förvirrad!? det e jag hela tiden!

 


Kommentarer
Postat av: M

sv: hihi vill du det, gullunge! hur hade du tänkt hjälpa då :]

2010-03-16 @ 19:31:46
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0