Waves roll in my thoughts



Let's go swim tonight
just you & me
Amongst the Waves



Det har  varit lite jobbigt nu. sen jag kom till Chile från min lilla semester i Svergie, har jag haft svårt för att inspirera mig, känns som att jag har gått omkring och tänkt på annat.

Min vän Francisca (som alltid hittar lösninen till allt) berättade om en tävlingt; man måste skriva en lite berättelse på 100 ord som har nåt med Santiago att göra (Chiles huvudstad).
Så nu får jag se till att inspirera mig och börja skriva igen.

Hoppas ni har det bra bra!

Ha det! =)


Kommentarer
Postat av: fran

holaaa! Amiga lindaa... creo que no han sido días muy activos de conversación, pero no ha sido por nada en especial! Y no lo olvides, Together we will fly away from here, we'll take our bags and say goodbye!

Eres una persona importante para mi, siempre estas presente, te quiero mucho. Como vamos con los cuentos? :)

2010-06-11 @ 22:43:58
Postat av: jon

hej. Lite ont om uppdateringar har kanner jag. Sitter nu i Huangshan i Kina och funderar lite pa hur du har det osv. Hur funkar livet i Chile med allt plugg? Vi borde prata pa msn..

2010-06-22 @ 08:29:42
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

skulle uppskatta grymt mycket om du kunde gå in på min blogg och nämna ett ämne, eller ord eller vad som helst som man kan bygga ett inlägg på :)

annars måste bloggen tyvärr läggas ner i brist på info

2010-06-29 @ 16:13:57
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0