Money!

Varför måste allt kosta pengar!? Hate it!
men nu ska jag sluta klaga... men det går inte när jag vill ha så många grejer!

nu ska jag punkta upp det jag önskar mig just nu

  • Miss Dior Chérie - Parfym av Christian Dior
  • Biljetten till U2 o förhoppningsvis till Pearl jam
  • och den här lilla vackra varelse!!! jag har länge velat ha en leguan o nu har jag äntligen hittat den som jag vill ha!

 kostar ca 1700 kr ... det e inte lite pengar, men de säljer honom med hus och värmepannan mm!
ett år gammal och 45 cm lång, ville inte ha en gammal leguan, helst 6 månader, med den här e inte så fel!
Plus att den e jättefin!!! härlig färg och längd!

Dagens låt:

Police - Message in a Bottle

kvällens film blir:

Breaking the Waves av Lars Von Trier

(tack Jon du e en ängel!)


Kommentarer
Postat av: jon

:O när jag var liten var min absolut högsta dröm att ha en leguan! Skulle inte tacka nej till en nu heller.

2010-06-04 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0