Streets of Love!

Japp nu var det verkligen m ånga dagar sen jag skrev här. Jag vill inte komma med tusen ursäkter men min dator har pajat, den e fortfarande oanvändbar, men nu ska jag börja använda stordatorn (dator som tillhör alla här hemma, mest för att göra läxor osv) den e tusen gånger segare och tangentbordet har inga svenska bokstäver, haha så det blir mkt copy/paste. Jag ska försöka vara s duktig som möjligt p att uppdatera nu.
Vad som har hänt på senaste tiden?
  • Har förberett mig inför högskoleprovet.
  • Har skickar 5 sagor på 100 ord till en tävling
  • Pappa kom hem från Sweich, och han kommer att stanna 5 veckor
  • Jag har skaffat pojkvän, helt oväntat, men jag e jätteglad :)

Ja, o just nu håller jag på att skriva 2 sagor på två sidor till en annan tävling, de måste va inne innan den 4.de augusti, så det känns som att jag har lite bråttom.
Imorgon blir det att åka till stan, måste handla en present till Vladimir (min pojkvän) som fyller år nu på fredag.

Kram så länge!

2008!


Kommentarer
Postat av: Visitante

hola

2010-07-30 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0