Love is Strong!

Äntligen hemma igen!

I onsdags for min familj o jag till ”papudo” som är en strand som ligger ungefär 2 timmar från där jag bor. Vi stannade hos några vänner som har en stuga där borta.

Det va mysigt o kul o nu har jag solbrännan som jag längtade så mkt till!

 

 

Fast jag kan inte låta bli att vara ledsen :( Tarak åkte till USA i lördags, o han kommer hem den 4.de mars, o jag kunde inte ens lämna honom till flygplatsen :(

Men han kommer att ha så kul där borta, så jag e glad för hans skull.

 

Jag har inte så mkt mer att berättar just nu, jag ska ba fortsätta städa mitt rum o sen mata mina små husdjur :)

Puss

 

 

Dagens Låt: The Beatles - Lucy in the Sky with Diamonds

Filmen som kommer att ses idag: "Citizen Kane" (1941) av Orson Welles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0