For a Lead Role In a Cage?

Har inte så mkt att berätta om min "spännande dag", det blev att städa på övervåningen och att umgås med familjen, O det tycker jag e riktigt roligt, plus att farsan åker till Schweiz imorgon, o han kommer hem i april. Så jag passade på att spendera så mkt av dagen med honom som jag bara kunde; vi åt Sushi tillsammas (vi e de enda i huset som tycker om det), o nu tänker vi spela Monopoly med syskonen.

Härliga sommardagar har vi haft men jag lyckas fortfarande inte få den där fina solbrännan som jag vill. Det har inte heller blivit så mkt badandet i poolen :S

Ja, har inte så mkt mer att tala om för just nu, ist bjuder jag på lite härlig musik, inspirationskälla till många av mina texter o funderingar

 

Pink Floyd - Wish You Were Here

We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.

Can det bli bättre än det där?

 

Det speciella med den här videon är att efter 20 år som Roger Waters inte spelade i Pink Floyd återförenades han med de andra tre bandmedlemmar (David Gilmour, Nick Mason och Richard Wright) för att spela en sista gång med dem o hyllas Syd Barrett med denna underbara låt


Kommentarer
Postat av: pelle

Vilken grym version det där!

2010-01-30 @ 21:05:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0