You Don't Have To Go

Hej där!

Det känns underbart att ha min dator med mig igen, men jag saknade den mest för att jag har min musik o mina filmer i den. O så klart för att jag saknade att läsa mina vänners bloggar.

Jag känner mig helt vilse, jag vet inte vad jag ska börja skriva om. Jag kan väj berätta om vad jag gjorde förra veckan…

Tarak bjöd mig på bio, fast det var bio under stjärnorna, hur mysigt som helst!  Vi såg  “The Imaginarium of Doctor Parnassus”.

 

 

 

Regi: Terry Gillian (Brazil, Fear and loathing in Las Vegas)

Skådespelare: Christopher Plummer, Lily Cole, Tom Waits

Heath Ledger ( Johnny Depp, Jude Law, Colin Farrel )

 

Likad kväll iallafall!

Nu ska jag gå o bada en stund!

pussar

 

Led Zeppelin - Dyer Maker

Världens bästa sommar känsla med den här låten!


Kommentarer
Postat av: M

JAG VILL OCKSÅ SE DENNNNNNNN

2010-01-18 @ 10:05:06
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Jens

Vad bra att du ska börja blogga igen! Har saknat att få läsa om dina bravader i Chile! ;)



Nu får vi ju släppa vad vi gör för slutproduktion, vi ska spela Peter Pan i år! Jag ska göra rollen som Smee, kapten Kroks lilla kompanjon ;) Jag tror det kommer bli jättebra!



Har du bestämt något mer om hur det blir, ifall du kommer till sverige igen? Det är i April som vi har föreställningen iallafall, om du kommer inom en snar framtid! :)



Hoppas allt är bra med dig, pöss och kram!

2010-01-18 @ 10:32:32
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0