Back In Black

I’m back!! Det var verkligen ett tag sen sist jag skrev här.

Kanske bör börja berätta för er varför jag inte hade skrivit sen,  det beror på att min dator hade pajat, lr ja egentligen så var det laddaren som inte funkade, men nu är den äntligen fixat.

 

Nu kommer jag kortfattat berätta för er allihopa om vad jag har hållit på med under den här tiden.

Jag gick ut skolan, jag har tagit studenten o nu har jag sommar lov. Jag kommer att gå lite djupare in i allt det här senare.

Kan lugnt säga att jag e glad o utan bekymmer just.

Jag har saknat er alla o jag lovar läsa alla era blogginlägg för att ha lite koll på er!

Massa pussar!

Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0